sobota 3. septembra 2016

Sardegna look #2



Krásny deň.
 Pri pohľade na fotky z dovolenky sa mi neuveriteľne cnie. Za atmosférou, oddychom, voľnými chvíľkami...Hneď by som sa vrátila do sveta ničnerobenia. No ale už som späť a predo mnou studená sprcha úloh.Neviem s čím skôr začať. Ako úloha #1 je zohnať ubytovanie pre nový semester. Držte mi palce až konečne nájdem niečo podľa gusta a hlavne cenovej ponuky :D

Čo sa týka outfitu, je opäť dovolenkový. Na seba som si vzala skutočne veci, ktoré sa typicky hodia na oddych pri mori. Ako môžete vidieť, farbami to len tak hrá. Vzala som si priesvitnú tuniku, farebné jednoduché nohavice a výrazné náušnice, ktoré keď som uvidela vedela som, že ich musím mať.






//trousers, blouse Koton//shoes, earings H&M// bag Primark//

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall