utorok 11. apríla 2017

Sunny Sunday


Krásny utorok.

Dôvera. U mňa veľmi dôležitý význam slova. Môžme ju definovať podľa rôznych hľadísk,podľa rôznych osôb a ako k danej veci s dôverou prihliadame. Kedysi som bola totálne dôverčivý človek. Hocikto mi čo nakecal,verila som mu a myslela si, že všetci chcú len to jedno. Dobro druhého. Či to bolo výchovou alebo prostredím v ktorom som vyrastala, neviem. No ako roky pribúdali a facky života sa striedali s pohladením, moja dôvera pomaly brala nohy na plecia. Začalo to byť iné.Zmenil sa môj pohľad na ľudí, kamarátov, blízkych a aj rodinu. Nepociťovala som istotu niekomu rozprávať o svojich snoch či tajných želaniach, zo strachu, že mi ich svojim negatívnym postojom zašliapu.
Preto som šťastná, že i napriek takýmto obavám, v mojom okolí mám vypestovanú skupinku tých najúžasnejších ľudí, ktorí mi nie len pomáhajú tým, že moje sny a tajomstvá vypočujú, ale aj tým, že mi pomáhajú rásť.

Dosť bolo melanchólie..prejdime k outfitu. Kedže tento look bol fotení v nedeľu - kedy ešte stále bolo pekné počasie, rozhodla som sa odhodiť kabáty a trochu sa uvoľniť. Vzala som si na seba béžové sako z Manga, ktoré som nemala na sebe viac ako rok. Už dlhšie hľadám, niečo podobné v čiernej farbe, no nedarí sa...Avšak, ak by ste niekto niekde videli podobný v čiernej, neváhajte mi napísať. Budem vám veľmi vďačná :) 
Zvyšok outfitu bol doplnený o moje súčasne najobľúbenejšie kúsky šatníka ako roztrhané jeans, výrazná taška či modrá jednoduchá košeľa.

Majte krásny zvyšok dňa a teším sa na váš už čoskoro....b.







//shoes F&F// jeans,jacket bag, Mango//shirt H&M//sunglasses Lindex//

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall