nedeľa 5. marca 2017

NEW BAG


Krásny deň.

Je to už hodnú chvíľu, čo som sa naposledy ozvala. Nie, nekončím s blogom a ani to neplánujem, no v poslednom čase sa nahromadilo množstvo vecí, ktoré bolo viac ako potrebné dokončiť a potrebovali moju absolútnu pozornosť. 

Teraz som však späť, a to si zaslúžilo novú kabelku. Ved to poznáte, príležitosť sa vždy nájde.
Bola to pre mňa skutočná láska na prvý pohľad. Kedže mi už dlhšiu dobu veľmi imponuje vzhľad nových kabeliek Dionysus od Gucci ( avšak cena v lepšom prípade 2200 eur mi príde pre môj študentský rozpočet troška moc :D) , rozhodla som sa pohľadať tašku, ktorá by mi ju pripomínala. Pochopiteľne, nehľadala som ich lacnú kópiu, ale tašku z bežných obchodných reťazcov, ktorá mala niečo práve zo spomínaných kabeliek. A tadááá, tu je v celej svojej kráse.
Kedže je tak veľmi fotogenická, mám s ňou pripravených už pár outfitov. Ten dnešný som poňala v dvojfarebnej kombinácii doplnenej o výrazne detaily tašky a kabáta. 
Skutočne ide o do oči bijúci doplnok, preto som sa snažila zvyšok outfitu držať v jednotných tónoch modrej a čiernej. 






Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall