pondelok 5. decembra 2016

SNOW AND COLD


Krásny večer .

Už je to niekoľko dní, čo som pridala outfitový post. Ten dnešný som sa na poslednú chvíľku rozhodla ozvláštniť. A to práve prostredím, ktoré som vybrala. Kedže sme sa v nedeľu ráno zobudili do viac ako mrazivej rozprávky, naše kroky smerovali do prostredia, kde sme chceli túto krásu zachytiť. Hovorím samozrejme o prírode. :D
Viem, že outfit nie je práve vhodný, čo sa praktickosti prostredie týka, no tento kontrast ma na tom veľmi bavil. Kožuchy boli mojim no.1 už minulú sezónu a inak tomu nebude ani túto. Už teraz si robím zálusk na ďalší kúsok z tejto série. Tento dnešný vám je určite známy z blogu. Rozhodla som sa moc nekombinovať a vytvoriť jednoduchší, no zaujímavejší typ outfitu. Roztrhané jeansy, rolák a výraznejšia kabelka sú mojou momentálnou uniformou, striedam už len kombinácie.

Tak idem sa príjemne zabaliť do periny a pokračovať v učení. 

B.






// bag, coat Mango//jeans, sweater F&F//shoes ASOS

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall