pondelok 30. januára 2017

PATCH #2


Krásny deň.

Ako som spomínala, trend rôznych nášivok na oblečení sa mi mimoriadne páči. Kto videl článok PATCH, vie o čom hovorím. Preto, keď som našla tieto jeans v F&F, vôbec som neváhala. Okrem iného, ich voľnejší strih bol veľkým plus, kedže doteraz som vždy pokukovala len po type skinny nohavíc. Ďalšou novou vecou, ktorú ste zrejme na mne ešte nevideli sú tieto botičky z Asos. Objednávala som si ich už pred Vianocami, no odkedy prišli, neviem sa od nich odtrhnúť. Hodia sa k jednoduchým outfitom, ktoré vždy oživia. Takisto sú práve horúcim trendom vďaka im výraznejšej spone a zaoblenej špičke. 
Zvyšok bola jasná voľba - kožuch a jednoduchý rolák do týchto chladných dní.








// shoes Asos// jacket, bag Mango//jeans, sweater F&F//

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall