nedeľa 22. januára 2017

NA SNEHU




Krásnu nedeľu.

Kedže január je tento rok extrémne mrazivý, rozhodla som sa zaobstarať si len to najteplejšie oblečenie. Ešte minulý kalendárny rok som objavila tieto topánky zo ZARA a musím povedať, že hneď mi padli do oka. Zároveň ma tak trochu odradila prehnaná cena 89,90 eura. Nejak som na ne pozabudla a počas prehľadávania rôznych e-shopov v období zliav sa na mňa usmievali za krásnych 19,90 eura. No nekúp to! Okamžite som si ich dala do košíka a urobila objednávku. Musím sa pochváliť, že je to môj najlepší tohto ročný výpredajový úlovok. Nosím ich neustále a takmer každý outfit vyšperkujem práve nimi. 

Máte aj vy podobný tohtoročný úlovok  ?

B.




//shoes ZARA//coat,jeans,bag Mango//sunglasses QUAY australia//sweater H&M//

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall