nedeľa 12. marca 2017

WESTERN


Krásny večer.

Môj dnešný outfit bol poňatý v trochu kovbojskom duchu. Nie, že by kompletne spĺňal karnevalový kostým kovboja(ky), no istý nádych westernu v tom určite je. 
Základom môjho dnešného looku bola táto károvaná košeľa z manga. Mám ju už hodnú chvíľu, no kedže zima bola viac ako tuhá, musela si počkať na svoju premiéru. Najprv som zvažovala zladenie s koženou bundou a koženými nohavicami, ale na záver ma predsa len presvedčila táto ľahká a svetlá kombinácia. Kedže ešte podľa počasia a kalendára jar nezvítala do našich končín, ako poistku som zvolila môj huňatý oversized kabát, ktorý už veľmi dobre poznáte.






//coat, jeans, blouse, bag Mango//shoes Baťa//sunglasses  QUAY AUSTRALIA//

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall