štvrtok 21. júla 2016

BOHO




Krásny večer.

V poslednej dobe cítim neuveriteľnú vyčerpanosť. Všetkého je akosi viac než zvyčajne, čo ma za následok nestíhačky a s nimi spojené obavy, ktoré však vždy sú neopodstatnené. Zrazu som viac nervóznejšia a náladovejšia...Och..
Avšak prejdime k outfitu. Kedže bol fotení v nedeľu, zvolila som moju daždivú uniformu. Nesmel chýbať ani môj obľúbený klobúk z Orsay. Veľmi rada ho využívam v práve takéto dni kde mi práve vytvára veľmi spokojnú atmosféru. Doladila som zvyšok outfitu v tzv. boho štýle, ktorý sa vyznačuje módou 70-tych rokov. Preto si myslím, že priehľadná blúzka so zvonovými rukávmi a bunda v suede prevedení budú skvelou kombináciu.






// hat Orsay// jeans, bag, jacket Mango// shoes Lindex //blouse H&M

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall