streda 6. júla 2016

OFF SHOULDERS



Krásny deň.

Myslím, že trend off shoulders je tento rok veľmi trendy a získal si mnoho fanúšikov. Ja som jedným z nich.Či už na šatách,blúzkach,tričkách....(tu alebo tu). Dnes som zvolila svoju obľúbenú ľahkú blúzku z H&M. Perfektne mi sadne a vďaka ľahkému materiálu je v lete pre mňa skutočne záchranou aj napriek dlhším rukávom.Celý look som snažila ladiť v jednotnom tóne a tak som zvolila tieto nohavice Koton v baby pink odtieni. Jedným z ďalších trendov, ktorý si ma získal bola biela farba kabeliek. V minulosti som moc tejto farbe na taškách nefandila, ale v poslednom čase nenosím nič iné. Perfektne sa hodí k šatám či len tak ku jednoduchým jeansom.









//blouse H&M// bag,shoes Mango// trousers Koton // watch Daniel Wellington

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall